يکی از مسائلی که مدیرعاملان و کارفرمایان دائما با آن دست و پنجه نرم میکنند، بکارگیری نیرو و تنظیم قرارداد استخدام کارمند است. استخدام کارمند بیش از هر موضوعی در شرکت نیاز به توجه و دقت دارد، زیرا نه تنها قرار است یکی از کمبودهای شرکت یا سازمان را پوشش دهد و به بهره وری آن کمک کند بلکه سهمی از منابع مالی به پرداخت حقوق او اختصاص داده میشود بنابراین اگر شرایط و جزئیات همکاری بین دو طرف از قبل مشخص نشود، ممکن است آسیب زیادی به شرکت و سازمان وارد کند. کارمند نیز ممکن است صرفا به دلیل کوتاهی مدیر در بررسی و ایجاد شرایط مناسب دچار ضرر و زیان شده و فرصتهای شغلی دیگر را از دست بدهد.
اولین و مهمترین رابط میان کارمند و کارفرما قرارداد است، کارفرما موظف است تمام جزئيات مورد نظر خود را در قرارداد ذکر کند و کارمند نیز باید با خواندن آنها موافقت و عدم موافقت خود را با بندهای مختلف آن بیان کند.
ما برای شما يک نمونه قرارداد بسیار کاربردی و کارشناسی شده را فراهم کرده ایم که میتوانيد به راحتي آن را دانلود کرده وبا خيالي آسوده با کارمندان خود قرارداد منعقد کنيد.
نمونه قرارداد_1618161760_47419_10936_1179.zip0.02 MB |